Kimmie Kenter er ny forperson for skolebestyrelsen
Årsberetning 2025-2026
Skolebestyrelsen afgiver en gang årligt deres årsberetning. Den seneste kan læses her.
Ny sundhedspolitik og opdateret princip
Skolebestyrelsen 2. behandlede og godkendte flg. på deres møde d. 28. februar: